2012. november 8., csütörtök

A Bárka - 2. Évad (El barco)


Epizódok:
1 No estamos solos
2 El oscuro visitante
3 La última balsa del Queen America
4 La tripas de Bobby el oso
5 ¿Quién teme al lobo feroz?
6 Camarón que se duerme...
7 Los pies en el cemento
8 La sirena
9 El cura y el Doctor Frankenstein
10 El extraño caso del pato Manolito
11 Una de fantasmas
12 Un barco en el espejo
13 Mentiras y cabaret
14 La noche de Reyes

Megnézem Online (Feliratos):
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14
Pótlások:
05 ... 14

Megnézem Online (Szinkronos):
Putlocker:
01
Rapidplayer:
01 02 03 04 ... 06
Indavideo:
05
Videomega:
06 07 08 09 10 11 12 13

27 megjegyzés:

  1. még nem kezdtem el nézni de máris bejelöltem hogy jó!;-)mert az első évadot láttam és csúcs szuper lett tuti.:Dolyan izgatott vagyok,már alig várom.remélem lesz még sok évad:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már én is sok jót hallottam róla, úgyhogy felkerült a megnézendők listájára:)Egyébként a wikipedia-n olvastam, hogy januárban megkezdődött a 3. évad forgatása. Hogy mikor lesz látható, az még kérdés, de mindenképpen fel fog kerülni ide is:) Addig is jó szórakozást ehhez: Admin

      Törlés
    2. nagyonszeretem ezt a filmet.hiába,nem birom abbahagyni,már a 2.évad,ötödik résznél járok

      Törlés
  2. én sem bírtam abbahagyni..bár már itt lenne a folytatása :)köszönöm:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönet a feltöltésért! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi...már várom a 3.évadot..

    VálaszTörlés
  5. Szerintem ezt a sorozatot mindenkinek meg kellene nézni ahhoz, hogy tisztába legyen az emberek kétszínűségével..... Elég elszomorító, de sajnos ilyen gyarlók az emberek.....
    Samy

    VálaszTörlés
  6. Külön élvezetes,hogy eredeti nyelven van:)Köszönöm!

    VálaszTörlés
  7. köszi az élményt! nagyon várom a 3. évadot!!!!

    VálaszTörlés
  8. 2 nap alatt kivégeztem az 1-2. évadot...:D:D

    VálaszTörlés
  9. Na most már elég!:) Annyi jót írtok róla, hogy neki kell állnom nekem is és végig kell néznem:)

    VálaszTörlés
  10. Ha ez tetszett kezdjétek el nézni Az Internátust! Az is nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
  11. mikor lesz 3. évad? :D végig néztem mind kettőt és nagyoon tetszett :)

    VálaszTörlés
  12. Miért nem tudom megnézni az 5. részt? Nekem nem indul el, sőt azt írja, hogy nem található!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A miért-re nem tudom a választ, nekem sem megy. De addig is tettem ki egy videobam-os elérhetőséget, ott meg tudod nézni. Remélem, a többi résszel minden rendben van.

      Törlés
  13. nálam a 14. rész nem működik,ha fel tudod rakni VideoBam-mal akkor megköszönném:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy szóltál! Tettem fel egy streamcloud-os linket.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Sziasztok én sem tudom megnézni a putlockerrel nem linkelnétek nekem ide hogy hol van streamcloudon? köszönöm előre is. :))

      Törlés
    4. Ott van ,hogy pótlások,és a 14es az a s.c-s:)
      de itt van: http://streamcloud.eu/zcok6xzb3r1v

      Törlés
  14. szia! nálam nem működik a 6. rész, ha be tudnád rakni a pótlásokba azt megköszönném :D

    VálaszTörlés
  15. Szia mikor lesz fent a harmadik évad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helló! Annyit találtam róla, hogy ősszel: http://abarka.hunworld.com/friss-hirek-a-3-evadrol/
      De amint indul, természetesen ide is fel fog kerülni!

      Törlés
  16. A 14. részt nem lehet megnézni :( tudnál segíteni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy szóltál, javítottam!

      Törlés
  17. Szia! hogy tudom megnézni a 10. részt videomegába? Én a Putlocker-hez szoktam :/

    VálaszTörlés